What have we learned from the growth in sales of robot vacuum cleaners, mega data leaks in Brazil and the Clubhouse app? For this webinar, we invite a communications specialist to present how this news is connected to the new way of promoting better marketing actions in uncertain times. In this session you will still see:
– Importance of structuring your contact channels.
– How to use social media data strategically for your business.
– Ideas to generate leads and open conversations with prospects.
– Create and maintain long-lasting relationships with digital actions.
– Tools and ways to better communicate in the post-pandemic.
To make the meeting more dynamic and promote networking among the participants, audio and video will be enabled.
Speaker:
Kleber Pinto
Sócio-fundador da Agência de Comunicação midiaria.com, onde atua como diretor de comunicação e estratégia digital. Jornalista formado pela PUC-SP, com Master em Jornalismo Digital pela Universidade de Navarra (Espanha), especialista em Gestão Integrada da Comunicação Digital para Ambientes Corporativos pela ECA-USP e Mestre em Tecnologias da Inteligência e Design Digital pela PUC-SP.
Possui experiência de mais de 20 anos em projetos multimídia, curadoria e gestão de conteúdo para ambientes virtuais, inbound marketing e mídias sociais, com passagem pelos portais UOL, Terra, Globo.com e G1.
Informações do Webinar:
Data: 28 de abril de 2021
Horário: das 15h00 às 16h00
Vagas limitadas
Inscrições: